Gepubliceerd op: vrijdag 5 juli 2019

Graag nodigen wij alle misdienaars en acolieten van ons aartsbisdom, mét hun begeleiders, weer uit voor de Tarcisiusdag in Utrecht op zaterdag 21 september. Om jullie te bedanken voor jullie inzet hebben we een heel nieuw programma voor jullie voorbereid in hartje Utrecht!

Programma Tarcisiusdag 21 september 2019 te Utrecht:

09.30 uur: Inloop en omkleden St. Bonifaciushuis, Nieuwegracht 61.
Alle misdienaars en acolieten worden verzocht om hun eigen liturgische kleding mee te nemen.

10.15 uur: Start processie.

10.30 uur: Eucharistieviering in de St. Catharinakathedraal, Lange Nieuwstraat 36. Hoofdcelebrant: kardinaal Eijk.

12.00 uur: Lunchpauze: graag zelf een lunchpakket meenemen. Voor drinken wordt gezorgd.

12.30 uur: Start middagprogramma 1e ronde. (Geef als groep jullie 1e en 2e voorkeur aan van deze vier mogelijkheden):
1. Rondvaartboot & programma in het klooster zusters Augustinessen
2. Kanoën (zwemdiploma!) & programma in het Bonifaciushuis
3. Gamestate Arcadehal & programma in de St. Catharinakathedraal
4. Lasergamen & programma in het Ariënsinstituut

13.30 uur: Pauze

14.00 uur: Start middagprogramma 2e ronde

15.00 uur: Einde middagprogramma, vertrek richting Bisschopstuin (ingang naast Mgr. Van de Weteringstraat 9).
Afsluiting met friet en snack en de prijsuitreiking.

16.00 uur: Einde Tarcisiusdag.

Heb je er zin in? Geef je dan zo snel mogelijk op bij de begeleider van je eigen parochie! Groepen kunnen worden aangemeld
bij jongerenwerker Sarah Mijhad via jongerenpastoraat@aartsbisdom.nl

Opgave tot 11 september! onder vermelding van: aantal deelnemers; 1e en 2e voorkeur middagprogramma; naam en emailadres
begeleider; aantal begeleiders op de dag zelf en naam van de parochie. We zullen zo goed mogelijk rekening
houden met jullie voorkeuren. De kosten bedragen € 5 p.p. De parochie/kerklocatie ontvangt na opgave een factuur.

Tot ziens op jouw Tarcisiusdag!

Vicaris Hans Pauw,
Hao Tran & het team