VICARIS PAUW

Als helper van de bisschop (vicaris) ben ik verantwoordelijk voor de jeugd en jongerenactiviteiten van ons bisdom en voor de catechese. Daarnaast ben ik vicaris van het vicariaat Arnhem, dat zijn 15 parochies in de provincie Gelderland. Naast mijn taak als vicaris ben ik sinds 1 juli 2017 ook halftime pastoor van de parochie Maria Laetitia (Doetinchem-Ulft e.o.)

SARAH MIJHAD

Hoi! Mijn naam is Sarah Mijhad en ik werk sinds 1 februari 2019 als jongerenwerker van het Aartsbisdom Utrecht. Ik vind het een super toffe baan waar ik mij met veel passie voor inzet. Ik heb de lerarenopleiding geschiedenis gedaan (HBO) en heb tijdens mijn studie altijd in Utrecht gewoond. Tussendoor heb ik ook nog een jaar theologie in Oostenrijk gestudeerd. Inmiddels ben ik getrouwd en heb ik twee dochters. We wonen in Bodegraven. In mijn vrije tijd houd ik van wandelen met mijn gezin, taarten bakken en naar musea gaan. Ik ben parochiaan in de Gerardus Majella parochie in Utrecht. Daar ben ik lectrice en ik schrijf de kinderpagina’s van het parochieblad. Het geloof delen met andere jongeren vind ik belangrijk, daarom ben ik mee geweest naar de WJD in Madrid, naar verschillende retraites en reizen. Nu hoop ik mij samen met het JA-team, de vicaris en vele vrijwilligers in te zetten voor jongeren in het aartsbisdom. Om elkaar te ontmoeten, samen ons geloof te verdiepen en het belangrijkste: samen een hechte vriendschap met Jezus op te bouwen.

FRANK BLAAUW

Hey allemaal! Mijn naam is Frank Blaauw. Ik kom uit oorspronkelijk uit Renkum en woon tegenwoordig in Heelsum samen met mijn kat Soekie. Ik heb HBO-Rechten gestudeerd aan de Juridische Hogeschool in Tilburg. Na mijn studie ben ik gaan werken bij een deurwaarderskantoor in Eindhoven. In mijn vrije tijd ben ik leiding bij de welpen van Scouting Emmagroep in Renkum en als vrijwilliger actief bij Scouting Regio Neder Veluwe. Ook ben ik betrokken bij de organisatie van het scouting evenement Jotihunt. Daarnaast zing ik bij Jongerenkoor Sint Antonius in Ede. In de Zalige Titus Brandsma Parochie ben ik actief als parochieel ledenadministrateur en als coördinator misdienaars in de geloofsgemeenschap Renkum-Heelsum. Verder hou ik van lezen en muziek luisteren. Ik ben sinds januari 2016 lid van het JA-team.

VERA JANSSEN

Hallo! Even voorstellen: mijn naam is Vera en ik studeer Verpleegkunde. Naast mijn studie sport, kook en lees ik graag. Ook vind ik het leuk om af te spreken met vrienden. In de afgelopen jaren heb ik ervaren hoe waardevol het is om je geloof te kunnen delen met leeftijdsgenoten. Ik ben mee geweest met een aantal jongerenreizen, onder andere naar Rome, de WJD in Krakau en naar Israël. Op die reizen heb ik veel verschillende jongeren uit het aartsbisdom leren kennen. Het is altijd hartstikke leuk om die dan weer terug te zien bij de activiteiten van het JA! Daarom vind ik het belangrijk dat er de mogelijkheid is voor jongeren om samen te kunnen komen, niet alleen voor inhoudelijke activiteiten, maar ook om plezier te maken. Het geeft me dan ook veel voldoening om hieraan, als lid van het JA, te kunnen bijdragen!

ANNE KOLFSCHOTEN

Hallo, mijn naam is Anne en ik woon in Arnhem. Hier werk ik als leerkracht in het basisonderwijs. In mijn vrije tijd ben ik actief bij de jongerengroep uit Arnhem. Daarnaast begeleid ik de tienergroep M25, waarin wij aan de hand van de zeven werken van barmhartigheid activiteiten ondernemen voor mensen aan de rand van de samenleving. Om samen met andere jongeren het geloof te delen en hiermee bezig te zijn, vind ik erg mooi om te doen. Daarom ben ik alweer een tijdje lid van het Jongerenplatform Utrecht. Verder vind ik het leuk om te fietsen, voetballen en om af te spreken met vrienden.