VICARIS PAUW

Als helper van de bisschop (vicaris) ben ik verantwoordelijk voor de jeugd en jongerenactiviteiten van ons bisdom en voor de catechese. Daarnaast ben ik vicaris van het vicariaat Arnhem, dat zijn 15 parochies in de provincie Gelderland. Naast mijn taak als vicaris ben ik sinds 1 juli 2017 ook halftime pastoor van de parochie Maria Laetitia (Doetinchem-Ulft e.o.)

SARAH

Hoi! Mijn naam is Sarah Mijhad en ik werk sinds 1 februari 2019 als jongerenwerker van het Aartsbisdom Utrecht. Ik vind het een super toffe baan waar ik mij met veel passie voor inzet. Ik heb de lerarenopleiding geschiedenis gedaan (HBO) en heb tijdens mijn studie altijd in Utrecht gewoond. Tussendoor heb ik ook nog een jaar theologie in Oostenrijk gestudeerd. Inmiddels ben ik getrouwd en heb ik drie kinderen. In mijn vrije tijd houd ik van tuinieren, taarten bakken en avonturen ondernemen met mijn gezin. Ik zet mij samen met het JA-team en vele vrijwilligers in voor jongeren in het aartsbisdom. Om elkaar te ontmoeten, samen ons geloof te verdiepen en het belangrijkste: samen een hechte vriendschap met Jezus op te bouwen.

FRANK

Hey allemaal! Mijn naam is Frank Blaauw. Ik kom oorspronkelijk uit Renkum en woon tegenwoordig in Heelsum samen met mijn kat Soekie. Ik heb HBO-Rechten gestudeerd aan de Juridische Hogeschool in Tilburg. Na mijn studie ben ik gaan werken bij een deurwaarderskantoor, waarbij ik werk vanuit het hoofdkantoor in Eindhoven en de frontoffice in Nijmegen. Als jurist kom ik daarbij in rechtbanken door het hele land. In mijn vrije tijd ben ik leiding bij de welpen van Scouting Emmagroep in Renkum en als vrijwilliger actief bij Scouting Regio Neder Veluwe. Ook ben ik betrokken bij de organisatie van het scouting evenement Jotihunt. Daarnaast zing ik bij Jongerenkoor Sint Antonius in Ede. In de Heilige Titus Brandsma Parochie ben ik actief als koster, acoliet en livestreamer. Verder hou ik van lezen en muziek luisteren. Ik ben sinds januari 2016 lid van het JA-team.

FLEUR

Hoi! Ik ben Fleur. Ik woon in Amersfoort en ik studeer Educational Sciences and Technology in Enschede. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te sporten, zo houd ik van hardlopen, fitnessen en windsurfen. Daarnaast kan ik erg genieten van het wandelen met de hond van mijn ouders en leuke dingen doen met vrienden. Ik heb voor verschillende organisaties binnen de kerk dingen georganiseerd en eraan meegewerkt. Zoals de parochiedag, kinder- en tienerkampen, vormsel weekenden en het geven van kinderwoorddienst. Ik kijk ernaar uit om me de komende tijd in te zetten voor het JA! Ik hoop jullie daar te ontmoeten!

VERA

Hallo! Even voorstellen: mijn naam is Vera en ik ben sinds 2018 lid van Jong Aartsbisdom. Als jongere ben ik op meerdere reizen geweest die vanuit mijn parochie of het bisdom georganiseerd waren, zoals Rome (2013), Israël (2017) en de Wereld Jongeren Dagen in Krakau (2016) en Lissabon (2023). Deze reizen hebben een bijzondere rol gespeeld in de ontwikkeling van mijn geloof en zelfs voor mijn roeping als verpleegkundige. Maar vooral heb ik tijdens deze reizen samen mogen optrekken met andere jongeren met wie ik het geloof heb mogen delen. Ik ben heel dankbaar voor iedereen die ik door de jaren heen heb leren kennen! Daarom ben ik ook enthousiast om namens het JA activiteiten voor jongeren binnen ons aartsbisdom te organiseren. Ik kijk ernaar uit om jou te ontmoeten!