Gepubliceerd op: donderdag 27 oktober 2022

In de zomer van 2023 is het eindelijk zo ver: we gaan naar de WJD in Lissabon! Op zondag 20 november, het feest van Christus, Koning van het Heelal, vieren we in Apeldoorn de diocesane Wereldjongerendag met onze bisschop kardinaal Eijk. Op deze dag presenteren we onze reis, krijg je de reisfolder mee en kun je je zelfs al inschrijven!

Kardinaal Eijk zal na de Hoogmis een korte voordracht geven over het thema van de Wereldjongerendagen, zoals uitgelegd door paus Franciscus.

‘Maria stond op en ging met spoed’ (Lucas 1, 39) is het thema van de WJD 2023. De ontwerpster benadrukt dat het logo deze boodschap wil meegeven: “Blijf niet stilstaan, maar sta op en ga op weg. Zet je in om dingen voor elkaar te krijgen en op te bouwen. De weg start vanuit de letters in het logo, omdat het een weg is die niet eindigt met de WJD. De WJD zijn juist het begin.”

Na de presentatie van onze reis, verplaatsen we ons naar het amusementscentrum Zero55 om daar de rest van de middag gezellig samen te zijn.

Het programma is als volgt:

• 11.00 uur Aanvang Hoogmis OLV Kerk – Hoofdstraat 18
  • Na afloop Hoogmis koffie drinken met parochianen
  • 12.30 uur Lunch – zelf meenemen
  • 13.00 uur Voordracht kardinaal Eijk
  • Aansluitend presentatie WJD reis
  • 14.30 uur Met bus of auto richting Zero55 – Dubbelbeek 52
  • 15.00 uur Entertainment
  • 17.00 uur Eten en afsluiting

Graag aanmelden via onderstaand aanmeldformulier (uiterlijk 9 november). Zonder aanmelding géén deelname. De betaling van € 10 is ter plekke.

AANMELDFORMULIER

Leeftijd *
    <18>18

Vervoer *
    Ik kom met het OVIk kom met de auto

Activiteit Zero55
    We doen ons best je bij jouw eerste keuze in te delen. Het kan zijn dat dit niet lukt.
    Keuze activiteit: *
    LasergamenEscape room

We eten friet & snacks. Indien je hier vanwege allergieën niet goed tegen kunt, graag hier vermelden. We kijken samen naar een oplossing indien mogelijk. *
    Ik eet meeIk eet NIET mee

* Deze velden zijn verplicht

Aanmelden: UITERLIJK 9 november als je mee wilt eten.
    10 november moeten wij aan Zero55 doorgeven hoeveel mensen er mee-eten.
    Wil je verzekerd zijn van een activiteit? Ook dan graag aanmelden.
    Bij het programma in de kerk kan altijd worden aangesloten.
    De kosten voor deze activiteit bedragen € 10: graag ter plekke contant of per mobiel/pin betalen.