Gepubliceerd op: dinsdag 21 januari 2020

UPDATE: Vanwege het coronavirus zijn de Vormelingendagen 2020 geannuleerd. Hopelijk is het in 2021 weer mogelijk om Vormelingendagen te organiseren.

Ook in 2020 organiseert het Aartsbisdom Utrecht Vormelingendagen: op 15 maart in Amersfoort voor jongeren uit de vicariaten Utrecht en Arnhem en op 22 maart in Deventer (vicariaat Deventer). De dag is bedoeld voor jongeren die binnenkort beginnen met de voorbereiding op het H. Vormsel of daar al mee bezig zijn. “Dit is een dag speciaal voor jou, om andere vormelingen uit jouw bisdom te ontmoeten. We beginnen in de ochtend met een mooie ‘opfris’ Eucharistieviering en ‘s middags is er een wisselend programma. Daarna volgt nog een verrassing… Dit wil je toch niet missen?! Geef je nu op!” Dat schrijven vicaris Pauw (Arnhem), vicaris Cornelissen (Deventer) en vicaris mgr. Woorts (Utrecht) in de uitnodiging die half januari is verspreid.

Het thema van de Vormelingendag op 22 maart in Deventer is: KOM IN BEWEGING!

Locatie kerk: Broederenkerk, Broederenstraat 18, 7411 LB Deventer
Locatie school: De Windroos, Broederenstraat 16 7411 LB Deventer

Programma:

• 12.30 uur: Viering in de Broederenkerk
  • 13.30 uur: Ronde 1, programma in groepen van 10
  • 14.45 uur: Pauze (voor drinken wordt gezorgd)
  • 15.00 uur: Ronde 2, programma in groepen van 10
  • 16.15 uur: Prijsuitreiking en afsluiting met broodje
  • 16.30 uur: Einde

Aanmelden:
Vóór 8 maart 2020, deelname is gratis. Je kunt je als deelnemer alleen, of als groep, aanmelden door je voor- en achternaam én de naam van jouw parochie te mailen naar: vormelingendagspirit@gmail.com. Voor vragen kun je mailen of bellen met vicaris Cornelissen: 06 30162625 / vormelingendagspirit@gmail.com

We vragen dat elke groep vormelingen zorgt voor enkele volwassen begeleiders. Er wordt geadviseerd met de trein te komen, de Broederenkerk is op loopafstand van het station.