Gepubliceerd op: dinsdag 21 januari 2020

UPDATE: Vanwege het coronavirus zijn de Vormelingendagen 2020 geannuleerd. Hopelijk is het in 2021 weer mogelijk om Vormelingendagen te organiseren.

Ook in 2020 organiseert het Aartsbisdom Utrecht Vormelingendagen: op 15 maart in Amersfoort voor jongeren uit de vicariaten Utrecht en Arnhem en op 22 maart in Deventer (vicariaat Deventer). De dag is bedoeld voor jongeren die binnenkort beginnen met de voorbereiding op het H. Vormsel of daar al mee bezig zijn. “Dit is een dag speciaal voor jou, om andere vormelingen uit jouw bisdom te ontmoeten. We beginnen in de ochtend met een mooie ‘opfris’ Eucharistieviering en ‘s middags is er een wisselend programma. Daarna volgt nog een verrassing… Dit wil je toch niet missen?! Geef je nu op!” Dat schrijven vicaris Pauw (Arnhem), vicaris Cornelissen (Deventer) en vicaris mgr. Woorts (Utrecht) in de uitnodiging die half januari is verspreid.

Het thema van de Vormelingendag op 15 maart in Amersfoort is: ‘Jong en Heilig’.

Locatie Eucharistieviering: St. Anfriduskerk , Jacob Catslaan 28, 3818 WK Amersfoort
Locatie school: Amersfoortse Berg, Hugo de Grootlaan 25, 3818 TA Amersfoort

Neem lunch mee, voor drinken en een tussendoortje wordt gezorgd.
Speciale dieetwensen graag doorgeven bij de aanmelding.

Programma:

• 10.30 uur: Inloop in de St. Anfriduskerk
  • 11.00 uur: Eucharistieviering met mgr. Woorts
  • 12.00 uur: Lunch op school
  • 12.45 uur: Vossenjacht in het bos
  • 14.45 uur: Pauze op school
  • 15.00 uur: Frietkraam
  • 16.00 uur: Einde

Aanmelden:
Persoonlijk of als groep door vóór 1 maart 2020 de volgende gegevens te mailen naar jongerenpastoraat@aartsbisdom.nl

• Voor- en achternaam
  • De naam van je parochie
  • Naam en e-mail van jouw begeleider(s)

Deelname aan de dag is gratis.

Meer informatie? Neem dan contact op met jongerenwerker Sarah Mijhad via jongerenpastoraat@aartsbisdom.nl of bel op dinsdag of woensdag: 030 2391954.