Gepubliceerd op: maandag 21 november 2022

Komt allen gezellig naar Utrecht om samen te zijn rondom Jezus, onze Redder en Heer! Op zaterdag 17 december, de vooravond van de vierde Adventszondag, willen we bijeenkomen in het Ariënsinstituut (Keistraat 9). We zullen eerst stilstaan bij de Advent. Zondag 18 december gaat het vierde kaarsje aan op de Adventskrans, het licht neemt toe, onze Redder wordt bijna geboren en daar kijken we reikhalzend naar uit. Hopelijk klopt ons hartje nog méér van verwachting dan voor het heerlijk avondje op 5 december…

Om de Adventstijd te overdenken en stil te staan bij het grote wonder van Kerstmis zullen we Adventsliederen zingen in aanbidding van het Allerheiligste in de kapel.

Daarna gaan we gezellig samen eten en kunnen we elkaar ontmoeten. Vervolgens gaan we op een heel groot scherm film kijken.

Dit jaar geen prachtige galajurken en glanzende lakschoenen, maar je gekste kersttrui, jurk of pak. Hoe origineler, hoe beter! We noemen dat een Kerst Foutfit! We zijn benieuwd wat jullie aantrekken… Voor de mooiste Foutfit hebben we een prijs!

Het programma:

• 18.00 uur Inloop
  • 18.30 uur Aanbidding met Adventsliederen
  • 19.00 uur Maaltijd
  • 19.30 uur Film kijken

Praktische informatie:
Auto’s mogen geparkeerd worden bij het Bisschopshuis op ca. 10 minuten lopen van het Ariënsinstituut. Wel graag aangeven op het aanmeldformulier hieronder: dan stuurt onze jongerenwerker Sarah je de adresinfo voor je navigatie. Mocht het parkeerterrein volgeboekt raken, dan is P+R Westraven aan de A12 een goed alternatief: voor € 6 parkeer je je auto overdekt en reis je met max. 5 personen heen en weer naar het centrum van Utrecht. Lees hier hoe het werkt (NB Alleen geldig in bussen en trams van U-OV. De bussen 74 en 77 rijden via Utrecht CS rechtstreeks naar het Janskerkhof; pak je de tram, dan moet je op het station overstappen).

Met de trein ga je naar Utrecht CS, daar pak je elke willekeurige bus die naar halte Janskerkhof rijdt. Stap de bus uit, loop bij de kopieerwinkel rechtsaf de Drift op en dan rechtdoor de Keistraat in. Op de hoek is Keistraat nr. 9: je bent gearriveerd.

Graag aanmelden via onderstaand aanmeldformulier (uiterlijk donderdag 15 december). Zonder aanmelding géén deelname. De betaling van € 5 is ter plekke.

AANMELDFORMULIER

Leeftijd *
    <18>18

Vervoer *