Gepubliceerd op: woensdag 16 oktober 2019

Op 1 en 2 november is het weer Allerheiligen en Allerzielen. Op de eerste dag herdenken we alle heiligen, bekend en onbekend. Het is zelfs een van de kerkelijke hoogfeesten. Op de tweede dag herdenken we alle overledenen. In Nederland is het nog niet zo’n bekend gebruik, vandaar dat wij, het jongerenplatform, er aandacht aan willen besteden.

All Saints & Souls vindt plaats in Utrecht. Het programma ziet er als volgt uit:

12.30 uur Aanvang Engelse Hoogmis in de St. Catharinakathedraal (Lange Nieuwstraat 36)

13.30 uur Lunch in parochiezaal

14.15 uur Stadswandeling langs bekende Utrechtse heiligen en personen

16.00 uur Bowlen (tot 17.00 uur)

17.30 uur Bisschopshuis (Maliebaan): All Saints & Souls moment met mgr. Woorts

18.00 uur Gezellig eten

19.00 uur Einde programma

In verband met de definitieve reservering van de bowlingbaan ontvangen we aanmeldingen liefst zo snel mogelijk (mail naar jongerenpastoraat@aartsbisdom.nl), maar de inschrijving is open tot woensdag 30 oktober.

De kosten voor deze dag zijn € 5, die je over kunt maken bij aankomst via een tikkie (contant mag ook). Neem gerust je vriendin, vrienden, nichtje/neefje, broer, zus of huis/studiegenoot mee, want hoe meer zielen hoe meer vreugde!

Wij kijken al heel erg uit naar deze dag!

Veel groetjes van Joost, Colinda, Frank, Anne, Danique, Vera & Sarah